piątek, 9 stycznia 2015

702. Muszki- kociomoda Pańcia BUM

  Z okazji swoich urodzin Pańcia zrobiła dziwną rzecz. Otóż, uszyła nam trzy muszki! Dwie dla mnie, a jedną dla Niebieściucha. Hmm, to ma być prezent urodzinowy dla niej? Muszki w jej odczuciu precyzyjnie określają nasze kocioosoby i nawiązują do naszych cech charakteru. A potem zarządziła, żeby wszystkie chłopaki w domku paradowały w muszkach na jej cześć...hmm

Łowczy Mufasa dostał mniejszą z dwoma ptaszkami, to na pamiątkę, kiedy podregulował populację sikorek i wróbelków 
Dałem się namówić i z chęcią przyjąłem ten podarunek. Wreszcie dobry rozmiar, a nie jakieś za duże, czy Pańcia....  

Poza tzw. ptasią muszką, dostałem jeszcze taką konsumpcyjną, zwaną "a nóż widelec", nawiązującą do mojej żarłoczkiewiczowej natury 😀


Muszka "a nóż widelec"
Muszka "ptasia"

W końcu pojawił się problem, ponieważ nie wiedziałem na którą się zdecydować i włożyłem dwie naraz! Hmm

Ciekawe, co to ma być? Kociomoda Pańcia BUM? Ciekawe, co jeszcze wymyśli, a urodziny Mufasy w lutym tuż tuż... 

4 komentarze:

  1. Witaj Braciszku!
    Do twarzy jest Ci z tą muchą, podoba mi się zwłaszcza ta z ptaszkami.
    A na noworocznym spacerze w tej uprzęży wyglądasz jak tropiciel,
    albo śledczy z policji dla zwierząt.
    Pamiętaj o naszych urodzinach, proponuję spotkanie w Klubie Kamień,
    ażeby uzgodnić program imieninowej imprezy.
    Tymczasem pozdrawiam Cię serdecznie.
    I przekaż pozdrowienia dla swoich ludzi.
    Klimber

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Klimberku! Ptasią muszkę noszę już na co dzień i ponoć prezentuję się w niej bardzo elegancko i koccurowo :) Do naszych urodzin jeszcze kilka miesięcy, ale możemy już omruczeć plany na ten dzień w Klubie Kamień. Podejrzewam, że dobrze byś prezentował się w podobnej ptasiej muszce. Do klubu w maju powinieneś mieć blisko, bo z Waszego kociego rancza będzie to rzut piłeczką:)) Kontaktujmy się za pomocą krótkofalówki :)))
      Pozdrowienia dla Ciebie i Twojej ludziowo-kociej rodziny :) Ursus-Ursusso
      P.S. Śledczy i tropiciel bardzo rozśmieszył moją Pańcię, ale przyznała Ci rację, bo kontrolowalem, jak nie wiem :)

      Usuń
  2. Ursusie, uroczo wyglądasz w tych muchach, to mówi Rudy, który patrzy i ci zazdrości :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Rudy, ale nie ma co zazdrościć, tylko szybko namów Pańcię, żeby Ci też taką uszyła. Bardzo łatwo:) Można wykorzystać jakieś stare materiały, jak my to zrobiliśmy i będziesz prezentował się jak jegokociomość.
      :)

      Usuń