piątek, 9 marca 2012

444. Ursusocentryczny model wszechświata ;)


  Drodzy Czytelnicy, mój pilotowy wynalazek, sterujący Ludźmi, zrobił furorę podczas mojej ostatniej prezentacji na Kole Kocionaukowym. Doszły mnie słuchy, że istnieje wielka szansa, iż zostanie wprowadzony w życie, tak więc zmieni się nasze kocie życie na lepsze. luzak  
   Choć do mojej pasji należy przede wszystkim żarłoczkiewiczowanie każdego rodzaju żywności i pędzlowanie wszelkich naczyń, to od niedawna zauważam, że i w obszarze kocionoaukowym wykazuję pewne zdolności. I tak poza pilotami wpływającymi na podświadomość człowieka, dowiodłem, że wszechświat wcale nie jest heliocentryczny, czyli że planety poruszają się wokół Słońca, a ursusocentrycznyluzak 
Załączone zdjęcie poniżej pokazuje, że piłeczki, symbolizujące planety, wcale nie otaczają Słońca, a mnie! Pewien pan Mikołaj, żyjący wiele lat temu i pochodzący z kraju przodków moich Ludzi, mógłby poczuć się zażenowany moimi wywodami, ale Drodzy Czytelnicy nauka idzie do przodu i wiele teorii można podważyć hehe



Ciekawe, jaka będzie reakcja moich Kocich Przyjaciół?  myśli 

Kot_Ursus
19 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz