czwartek, 3 czerwca 2010

329. Odwiedziny Sahary i Any Comy


Rozmiar: 156018 bajtów
Zdjęcie Sahary skopiowane z http://www.mediumcolor.pl/index-2.html

SaharaWitajcie Chłopaki, tu siostra Ursusika Sahara. Postanowiłam zajrzeć do Was do bloga, gdyż zauważyłam, że zawitali do Was również nasi Rodzice, czyli Emilia i Consul. Z Mamusią i Tatkiem mieszkam na co dzień w jednym domku, więc mogę z nimi mruczeć i radzić się Ich wtedy, kiedy chcę. Zabrałam ze sobą Anę Comę naszą Siostrę, która również jak ja została kotką hodowlaną i zajęła się odpowiedzialną pracą, jak przekazywanie maine-coonowych genów dalszym pokoleniom naszej zacnej rasy...
Ana Coma: Witajcie!


Rozmiar: 82842 bajtów

Zdjęcie Any Comy skopiowane z: http://www.mediumcolor.pl/index-2.html
Więcej zdjęć Any Comy znajduje się tutaj:
http://www.of-moonlightcats.de/moonlightcats-mainecoon.htm






Ursus: Witaj Saharo i Ano Como, bardzo się cieszę z Waszej wizyty. Przepraszam Was, że nie okiełznąłem jeszcze czupurka na grzbieciku, ani nie naprostowałem pędzelków, ale wiecie jak to jest, harówki tu i tam, pędzlowanie misek, regulacja populacji owadziej... luzak
Sahara: Ależ Ursusiku, nie musisz się tłumaczyć. My dość często pozwalamy opadać naszym pędzelkom, a i nawet wąsików nie poprawiamy za każdym razem, bo nie zawsze jest na to czas i miejsce...Ale przyznamy, że przydałby się jakiś kociokosmetyk, aby poskromić nasze rysie atrybuty...
Ursus: Ulżyło mi Dziewczyny, że nie przeszkadza Wam mój roztrzepany wygląd, ale nie martwcie się Pradziadzio Pavarotti polecił mi wspaniały specyfik na nasze maine-coonowe radary. To balsam do mycia pędzelków 2 w 1... luzak
Sahara: Słyszałyśmy o nim, ale jeszcze nie zakupiłyśmy go. Trzeba będzie wypróbować, skoro Pradziadzio jest z niego zadowolony, a kociobistość z Niego nie byle jaka, to i my pójdziemy za Jego radą....
Ursus: Nasz brat Vancouver też stosuje ten balsam i bardzo go sobie chwali... A pomruczcie jak w hodowlach?
Ana Coma: Ja Ursusiku mieszkam w niemieckiej hodowli i mruczę na co dzień po niemiecku, bywam też na wystawach, na których udawało mi się osiągać wysokie noty...Domek współdzielę poza ludziowatymi z Cornish Rexami, które nie dorównują co prawda gabarytowo mojej kocioosobie, ale da się z Nimi wytrzymać...
Ursus: To tak jak ja z Ruskiem. Fajny z Niego Współmieszkaniec, ale nie podoba mi się, że to On musi sprawować kocią władzę nade mną i nigdy nie da jej sobie wyrwać z łapek...Hmm
Ana Coma: Ursusiku, takie są nasze kocie realia. Zawsze ktoś musi być wyżej w hierarchii, ale pamiętaj, że Mufasa jest starszy i przyjechał do Waszego domku pierwszy, a to wiele tłumaczy..Na szczęście my maine coony nie jesteśmy takie terytorialne...
Ursus: I lubimy dobrze zjeść...Hmm
Sahara: To prawda Ursusiku, ale trzeba jednak pamiętać o umiarze podczas czyszczenia misek. Tatko mruczał nam, że masz potencjał do pędzlingu na czas...To świetnie. Ja też ostatnio trochę więcej jem...
Ursus: A czemu?
Sahara: A bo będę drugi raz Mamą, a moje Kociątka urodzą się jakoś w czerwcu..
Ursus: To wspaniale Saharo! Gratuluję Ci. Duma mnie rozpiera, ponieważ zostanę powtórnie Wujciem...
Sahara: Dziękuję Ursusiku, a wiesz nasza Babcia Keri, czyli Africa Princess również urodziła Kociątka i niebawem pojadą do nowych domków! Tutaj możesz zobaczyć ich zdjęcia... 
Ursus: Cóż za wspaniałe wiadomości przynosicie mi drogie Siostry! Dzieci Babci to są dla nas Wujkowie i Ciocie, prawda?
Ana Coma: To bardzo skomplikowane, ale jakoś tak... haha
Sahara: Ursusku, będziemy się zbierały, bo chciałybyśmy jeszcze odwiedzć Vancouvera i Klimbera, a z Kociątkami w brzuszku nie jest mi tak lekko, tak więc do zobaczenia.
Ursus: Do zobaczenia Saharo i Ano Como. Pozdrówcie naszych Braci i ich Ludzi, no i Tobie życzymy pomyślnego rozwiązania...
Sahara: Dziękuję.
Ana Coma: To tschus Ursusku i Mufaso oraz pozdrówcie od nas Wasze Narzeczone i Waszych Blogowych Przyjaciół zarówno tych Kocich jak i Ludziowatych luzak
Ursus: Tschus Dziewczyny, pozdrowimy wszystkich na pewno.
Kot_Ursus
18 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz