środa, 11 listopada 2009

276. Prababcia Wiktoria i Pradziadzio Radio Ga-Ga


    
  Witaj Prawnusiu, nazywam się Never Mind Radio Ga-Ga i jestem Twoim Pradziadkiem, a do tego Tatką Twojej Babci Kerii. Przyznasz, że noszę oryginalne imię, jednak możesz w skrócie wołać do mnie Radio Ga-Ga. Dowiedziałem się, że Twoi Ludzie lubią zespół Queen, a ten właśnie zespół nagrał dawno temu, kiedy jeszcze mnie nie było na świecie, a Twoi Ludzie byli kilkuletnimi dziećmi, utwór o takim samym tytule, jak moje imię, czyli "Radio Ga Ga". Tak więc Prawnusiu mamy coś wspólnego ze sobą i Twoimi Ludźmi, z czego ogromnie się cieszę. Raduje mnie również fakt, że udzielasz się muzycznie i piosenkarsko w Klubie Szafa, a w którym to klubie z chęcią chciałbym zobaczyć Cię i posłuchać kociobiście. Odczuwam satysfakcję, iż moje muzyczno-radiowe geny się nie zmarnowały. Pozdrawiam również Mufasę, a także Twoich Kocich Przyjaciół i Czytelników. Twoja Prababcia Wiktoria również śle pozdrowienia i wyrazy podziwu dla Ciebie, a także z racji, iż przeszliśmy oboje na kocią emeryturę i czasu mamy wiele, zamierzamy śledzić Wasze losy i przygody na blogu. Zawsze możecie na nas liczyć. Prababcia przesyła swoje zdjęcia pod tym linkiem: 
Kot_Ursus
20 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz