poniedziałek, 9 listopada 2009

275. Pradziadzio Countdown i Prababcia Jamaica


Zdjęcie skopiowane z: http://www.chat-mainecoon.com/pages/reproducteurs/pedigrees/parentsFire.htm

Ursusiku! Witam Cię serdecznie i miło mi Cię poznać. Tak się cieszę, że się odnaleźliśmy. Mam na imię Countdown, trochę tak nietypowo przyznasz, ale ja już przywykłem. Moimi rodzicami są Cosima i Calvin, czyli Twoi Prapradziadkowe, z którymi już nawiązałeś kontakt. Oboje pomruczeli mi, żebym się do Ciebie odezwał, a swoją drogą to trudno mi samemu przed sobą przyznać, że jestem już pradziadkiem, a nawet prapradziadkiem, gdyż Twoja siostra Sahara urodziła w hodowli nowe pokolenie maine-coonów. Jak ten czas pędzi Prawnusiu!
Obok Pradziadzia Pavarottiego, Twoich Dziadków i Babć, a także moich Rodziców, czyli Twoich Prapradziadków, (oj, żebym się tylko nie pomylił w tym pra pra), ja również czułbym się zachwycony, gdybyś Ty i Mufasa potrzebowali kocurkowej porady na przyszłość. Zawsze służę pomocą, a także mogę Wam podpowiedzieć, jak zaplanować kocią randkę z Waszymi Narzeczonymi luzak .
Twoja Prababcia nazywa się Jamaica, ale niech Cię Ursusiku nie zmyli jej imię, bowiem mieszka ona w Niemczech. Dałem się namówić na kółko na pazurku i nie żałuję, choć rzadko widuję Twoją Prababcię to jednak czas z nią spędzony uważam za niezapomniany. kocham
Pod tym linkiem zobaczysz Prababcię: 
http://langstteichs.de/jamaica.html

Pod zdjęciami Jamaicy zobaczysz na dole strony, że jej Tata to Don Juan, po którym płakałeś, a także znajduje się tam małe zdjęcie Twojej innej Praprababci Laeticii. A więcej moich fotografii zobaczysz, jak klinkniesz w link pod moim zdjęciem....
Trzymajcie się Chłopaki i gorąco Was pozdrawiam. W kwestii kółek na pazurkach musicie pamiętać, że z Pra i Praprababciami  tak łatwo nie wygracie, ale nie martwcie się, pomruczą i przestaną drążyć jeden i ten sam temat.... haha 
Kot_Ursus
25 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz