piątek, 6 listopada 2009

273. Prapradziadzio Calvin!


   Wzruszyłem się śmiercią Prapradziadzia Don Juana do tego stopnia, że musiałem przemyśleć podczas harówki koszykowej wiele trudnych i trapiących mnie kwestii kociej egzystencji, jak choćby przemijanie. Nie mogłem się skupić na moich przyziemnych i codziennych Ursusikowych zajęciach, jak kociomoda, kociopłyta czy kociarate, gdyż na moje pędzelki spadły o wiele bardziej poważniejsze kłopoty. To żal i pustka, jakie pozostały w moim sercu po stracie Prapradziadzia, którego nie dane było mi poznać kociobiście. I choć wiem, że jest Mu teraz dobrze, błogo i szczęśliwie w Krainie Wiecznych Łowów to jednocześnie smutno mi, że Go z nami nie ma. Postanowiłem poprosić Panią, aby pomogła mi odnaleźć moich kolejnych przodków, póki nie jest za późno, gdyż jak to mruczą "trzeba kuć żelazo, póki gorące". I tak oto zapukałem do mojego innego Prapradziadka, który ucieszył się z moich odwiedzin.
Internet


Witam Cię Praprawnusiu, nazywam się Calvin i miło mi Cię poznać. Witam również Mufasę oraz szanownych Czytelników tego bloga. Bardzo się cieszę, że mnie odnalazłeś Ursusiku i muszę przyznać, że wyrosłeś na poważną i niezwykle utalentowaną kociobistość. Aktualnie przebywam na kociej emeryturze, to też dysponuję większą ilością czasu, aby tu do Was zaglądać. Możesz zawsze na mnie liczyć i obok Pradziadka Pavarottiego, z którym nie jestem spokrewniony, gdyż ja jestem od strony Twego Taty, oferuję Ci porady kociożyciowe, wynikające z moich doświadczeń, a także chciałbym podzielić się z Tobą i Mufasą cennymi wskazówkami na przyszłość. Zdradzę Ci na uszko, że moje imię, choć może wielu ludziowatym się nie skojarzy to imię innego designera, czyli Calvin Kot-Klein. Ty nie współpracujesz z tym domem kociomody, ale mimo to bardzo ucieszyłem się, że moje geny związane z tym tematem nie poszły w przysłowiowy las, a wdały się w Ciebie Ursusiku.Podoba mi się również to, że angażujesz się w harówki koszykowe, gdyż i ja za nimi przepadam. Tymczasem słyszałem, że się zakochałeś i masz Narzeczoną. To bardzo miłe i oczywiście gratuluję. Pamiętaj, abyś nie żarłoczkiewiczował tak przy Kociej Damie, bo to nie przystoi nam Olbrzymom.
Jutro postaram się przedstawić Ci moją żonę, a Twoją Praprababcię.
Poza tym nie martw się odejściem Prapradziadka Don Juana, taka kolej rzeczy....Nie obawiaj się, On stale jest przy Tobie.

Moi Drodzy Czytelnicy, nie posiadam się ze szczęścia, gdyż mogę sobie mruczeć z moim innym Prapradziadziem. Może uda mi się Go zaprosić do Klubu Szafa, to moglibyście poznać Go kociobiście. Nie wiedziałem, że Prapradziadzio Calvin interesuje się kociomodą i kocimi trendami w designie ubraniowym luzak ....
Teraz funkcję modela domu kociej mody Ursusa Versacze będę reprezentował z większą dumą i honorem.

Kot_Ursus
21 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz