niedziela, 10 maja 2009

210.Trzeci Brat Vancouver



  
  Buon giorno!!! Witaj Ursusie, Klimberku, Mufaso, a także serdecznie pozdrawiam Wszystkich Cztelników tego bloga! Chciałem się przedstawić. Mam na imię Vancouver i jestem trzecim bratem, spośród sześciu braci rodzonych Ursusika i Klimberka. Żałuję, że nie mogłem przybyć kociobiście do Los Mufasos na świętowanie naszych drugich urodzin, ale może kiedyś uda mi się wygospodorawać czas na taką uroczystość. Na co dzień jestem kotem hodowlanym i mieszkam we włoskiej hodowli. Co prawda dołączyłem już do kastratów, jednak staram się pomagać moim hodowlanym współmieszkańcom Olbrzymom haha, gdyż wiem sam, jaka to odpowiedzialność przekazać geny kolejnym pokoleniom maine-coonów.    Cieszę się chłopaki, że trochę powęszyliście w internecie, aby mnie odszukać. Mruczę Wam Ciao!!!
  

Zdjęcia skopiowane z http://www.starshollow.eu/index1_engl.htm
Kot_Ursus
43 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz